1r dia!

Per fi han començat les colònies!! Ho esperàvem amb moltes ganes i estem tots molt contents!

Ha estat un viatge amb autocar llarg, però hem arribat, ens hem instal·lat i ens hem conegut jugant al “pistoler” i al “pedra, paper, tisora” animant-nos, una variació del joc tradicional que ens ha fet riure molt!!

Després ja ha començat el joc de formació d’equips i hem sabut que les colònies giraran al voltant del tema del viatge en el temps: passat, present i futur.

Els caps d’equip són la Sarah Connor (Terminator), el Marty Mcfly (Back to the future) i el Coronel O’Neil (Stargate).

El joc de formació d’equips ha acabat amb una bona remullada dins la piscina per combatre la calor.

A la tarda hem fet una primera llegida a les partitures de les peces que us tocarem al concert, estem molt emocionats per quan arribi aquest moment!

Després ens hem reunit amb els nostres equips i hem fet els nostres estandards, un lema i una dansa que representen el nostre equip! A la nit hem ensenyat als altres equips el que havíem fet, i ells a nosaltres, la veritat és que tots han fet una feina fantàstica!! Podreu veure els estandards en directe quan vingueu a buscar-nos.

No podem oblidar que també hem celebrat l’aniversari del David! Moltes felicitats!!

I per acabar un joc de nit! Aquest ha consistit en construir una màquina del temps amb materials com el naquadah (Stargate), plutoni (Back to the future) i metall (Terminator).

Ara ja estem dormint, preparant-nos per el dia de demà, que ens esperen sorpreses!!!

 

 

Quant a coloniesaccent

Aquest blog pretén ser un recull de les vivències d'unes colònies d'una setmana organitzades per l'Escola de Música Accent. L'objectiu és que vosaltres, els pares dels joves músics, revisqueu algunes de les nostres experiències durant aquests sis dies. Esperem que us agradi i no us oblideu de deixar el vostre comentari!!!
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s